Сектор дидактики та навчальних інновацій


Основна мета сектору:

Здійснення заходів щодо системного реформування дидактичної складової освітнього процесу коледжу відповідно до сучасних умов, досягнень науки та техніки, потреб і запитів усіх учасників освітнього роцесу.

Пріоритетні напрямки роботи:

  • інформаційна та інноваційна області;
  • науково-методичне забезпечення змісту освіти;
  • оперативне реагування на запити і потреби педагогічних і науково-педагогічних працівників закладу;
  • методичнее забезпечення діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників в умовах переходу до фахової передвищої освіти;
  • розвиток студентоцентрованого навчання та викладання, як одного із основних векторів підвищення якості освітніх послуг;
  • впровадження в освітній процесс дистанційних форм навчання.
Дізнайтесь більше про нас

Завдання:

  • аналіз нормативних документів та забезпечення реалізації нових Державних стандартів щодо змісту та методів навчання, планування й організації освітнього процесу й запровадження їхніх вимог у освітню діяльність коледжу;
  • постійне вдосконалення нормативно-методичної документації, що регламентує освітній процес коледжу;
  • вивчення, аналіз, узагальнення та поширення педагогічного досвіду інноваційної діяльності;
  • надання консультативної допомоги співробітникам кафедр, циклових комісій, науково-педагогічним і педагогічним працівникам з питань вивчення та впровадження в освітній процес нових технологій навчання, планування та організації методичноїроботи;
  • надання допомоги науково-педагогічним та педагогічним працівникам коледжу під час вивчення прогресивних інноваційних технологій навчання, їх апробації, проведенні дослідницько-експерементальних видів діяльності та оволодінні педагогічною майстерністю;
  • підвищення інформаційної та цифрової грамотності викладачів й студентів; поширення практик використання цифрових інструментів для навчання, викладання, наукових досліджень;
  • створення єдиного інформаційно-освітнього та методичного простору коледжу;
  • дидактичний супровід створення електронних курсів;
  • впровадження методик змішаного навчання, сучасних освітніх технологій в навчальний процес коледжу;
  • розвиток лідерського потенціалу викладача коледжу шляхом розкриття сутності процесу викладання на засадах лідерства та опанування ключових методів його реалізації;
  • монітинг дидактичних запитів науково-педагогічних та педагогічних працівників коледжу;
  • координація роботи структурних підрозділів з метою підвищення ефективності методичної роботи;