Для осіб з порушенням зору

Муха Р.А., Чекановська Л.Б.

Вид публікації: Матеріали конференції
Галузь знань: Соціальні та поведінкові науки
Форма публікації: Електронна
Рік публікації: 2021
Назва видання: : Features of the development of modern science in the pandemic’s era: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1), December 3, 2021. Berlin, Germany: European Scientific Platform. Рр.21-22.
DOI-адреса: DOI 10.36074/scientia-03.12.2021
URL публікації: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/view/03.12.2021/671

Анотація

У сучасних умовах розвитку конкурентного ринку сфери гостинності, підприємства готельно-ресторанного бізнесу повинні гарантувати і забезпечувати високий рівень комфорту проживання та харчування при обслуговуванні гостей. Також підприємства змушені регулярно удосконалювати рівень обслуговування споживачів своїх послуг для збереження своєї конкурентоспроможності.
Усім відомо, що успіх продукту чи послуги на ринку залежить від того, наскільки він унікальний та особливий серед інших запропонованих. Власне, тому керівники підприємств сфери гостинності продумують і застосовують у своїй діяльності низку заходів, для: просування реклами, підвищення кваліфікації працівників, розробки унікального бренду, проведення аналізу задоволеності клієнтів, створення атмосфери відкритості та довіри тощо. У пріоритеті впровадження вище зазначених заходів, бізнес отримує вищий середній чек, збільшується рівень NPS (коефіцієнт задоволеності клієнтів) та KPI (ключові показники ефективності), високий показник конверсії.

Додаткова інформація

Ключові слова
Маркетингові комунікації, конкурентоспроможність, готельно-ресторанний бізнес

Файл

Маркетингові комунікації, їх вплив на підвищення конкурентоспроможності на ринку готельно-ресторанного бізнесу.pdf
451 переглядів Поділитися: