Галицький фаховий коледж
імені В'ячеслава Чорновола
імені В'ячеслава Чорновола
Hide Main content block
Роки навчання залишили тільки теплі спогади. У моїй пам’яті назавжди закарбувалось відчуття домашнього затишку, захоплюючі подорожі, величезний досвід викладачів. Навчання у коледжі виявилось досить цікавим та пізнавальним, це моя «альма-матер», яка дала мені «квиток у життя».
Коледж навчив мене досягати поставлених цілей, скільки б часу та зусиль це не коштувало. Тут я знайшов друзів, які зі мною й зараз. Окремо хочу подякувати викладачам, та хочу зауважити, що майбутнє кожного в значній мірі залежить від них самих, від їх бажання до навчання та самонавчання.
Коледж для мене – це широкий спектр інформації, практики, знань, креативу, ідей, цікавих завдань та результатів. Він навчив шукати і знаходити, самостійно долати труднощі. Ціную і пам’ятаю студентські роки, які були незабутніми.
В рамках студентоцентрованого підходу до навчання вибудовують власну траєкторію професійного зростання через вибір дисциплін, модулів, кількість опанованих кредитів. Моніторинг задоволеності студентів якістю навчання дозволяє забезпечувати гнучкість моделі та процедур внутрішнього забезпечення якості освіти в Коледжі.
Успішність випускників Коледжу, їхні кар’єрні здобутки – один з головних показників якості освітніх послуг, а їх відгуки щодо змісту та актуальності отриманих знань та навичок дозволяє своєчасно реагувати на необхідність внесення змін до освітніх програм.
Профорієнтаційна робота з потенційними абітурієнтами Коледджу дозволяє виявити їх очікування щодо змісту освіти в Коледжі, що з часом впливатиме на задоволеність студента якістю навчання, на обґрунтований вибір спеціальності.
Запит громади та її бачення розвитку регіону дозволяє Коледжу корегувати перелік освітніх програм та ініціювати нові, необхідні громаді та затребувані на ринку праці; створює можливості для здобуття студентами відповідних компетенцій через співпрацю у громадському секторі, через волонтерську діяльність.
Думка роботодавців щодо кваліфікації та компетенцій, отриманих випускниками в Коледжі, дозволяє корегувати освітні програми відповідно до потреб регіонального бізнесу та сприятиме затребуваності випускників на ринку праці; дозволяє обирати актуальні напрями науково-дослідної діяльності Коледжу.