Буктюб як новий засіб популяризації книги та читання: авторський проєкт
Щирба Т. А., Вишневська Г. Б.
Форма публікації: Друкована
Рік публікації: 2023
Освітній (освітньо-професійний) ступінь: Бакалавр
Освітня програма (ОП): Видавнича справа та медіа комунікації
Рік навчання на ОП: 2
Назва видання: Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола
DOI-адреса:
URL публікації:
Анотація
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена створенню буктюбу як засобу популяризації книги та читання.Проаналізовано ринок буктюбу та на основі уже наявних створено свій. Було виявлено головні інструкції у побудові власного YouTube каналу та відеороликів. Дані інструкції допомогли під час створення відеопродукту. Створено відео огляди таких книг: Александра Соломон «Не бійтеся любити», Рейчел Голліс «Витри шмарклі, подруго», Джейсон Фрайд, Девід Хенссон «Не божеволій на роботі» та Ліз Фосслін, Моллі Вест Даффі «Емоції на роботі».
Details
|
Ключові слова буктюб, книжка, відео-огляд, відеоролик, YouTube, автор |
Файл
| Щирба_Буктюб як новий засіб популяризації книги та читання авторський проєкт.pdf |

