Події

News image

Із глибини ресторанного бізнесу: «Вступ до

Пивоварна ресторація «Ковчег» - унікальний  заклад ресторанного господарства ... Детальніше...

Оголошення

News image

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ПРО СА

Президент України Петро Порошенко своїм указом увів у дію рішення РНБО від 28 ... Детальніше...

5.14010301 - Туристичне обслуговування

Спеціальність: 5.14010301 «Туристичне обслуговування»

Галузь знань: 1401 «Сфера обслуговування»

Кваліфікація: – фахівець з туристичного  обслуговування

Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст

Денна форма навчання: 3,5 роки (на базі 9 класу)

 

Молодший спеціаліст спеціальності "Туристичне обслуговування" може займати первинні посади:

  • Помічник менеджера з внутрішнього туризму.
  • Помічник менеджера з міжнародного туризму (за штатним розкладом підприємств).
  • Агент з організації туризму.
  • Консультант подорожей та організатор подорожей.

Призначення фахівця: фахівець підготовлений для організаційної, планувально-аналітичної, технологічної, контрольної діяльності в галузі  туристичного обслуговування.

Фахівець з туризму:

  • займається реалізацією комплексу туристичних послуг;
  • вивчає вітчизняний та закордонний ринок послуг;
  • робить аналіз змісту, вартості, особливостей послуг готелів, музеїв, транспортних підприємств;
  • бере участь у розробці внутрішніх та міжнародних маршрутів;
  • самостійно здійснює підготовку даних для складання кошторисів турів та екскурсій;
  • проводить рекламну діяльність з метою залучення громадян до оздоровлення, проведення змістовного дозвілля, ознайомлення з історико-культурною спадщиною, природним середовищем;
  • надає повну інформацію про обсяг, умови та якість туристичних послуг;
  • самостійно складає угоди на туристичні послуги та веде контроль їх виконання.

Менеджер з туризму повинен знати організацію комерційної діяльності, методику маркетингових досліджень, податкову систему, бухгалтерський облік і акціонерну справу, менеджмент у невиробничій сфері, правила організації національного та міжнародного туризму.

Фахівець у галузі туризму має вміти керувати людьми, користуватися обчислювальними та інформативними системами, розробляти напрямки національного та міжнародного туризму, управляти валютними рахунками.

Менеджерів з туризму іноді називають продавцями мрії, і це ім’я виправдане. Адже їхня робота - забезпечити клієнтам комфортний відпочинок, який запам’ятається надовго. Клієнт має бути задоволений – незалежно від того, чи хоче він пасивного відпочинку на пляжі, чи активного або й екстремального способу проведення довгоочікуваної відпустки.

Робота менеджера з туризму, окрім морального задоволення, здатна забезпечити непоганий дохід. З підвищенням кваліфікації можна перейти на посаду начальника відділу, заступника директора або директора турфірми.

Вимоги до особистих якостей фахівця в галузі туризму: повинен мати аналітичне мислення, гарну пам’ять, бути уважним, комунікабельним та цілеспрямованим, знати іноземні мови. Крім того, менеджеру з туризму слід бути врівноваженим, емоційно стійким, наполегливим, з широким кругозором і високою загальною культурою.

 

 

Події

  • КОНКУРС «ВІДКРИЙ ДЛЯ СЕБЕ ТЕРНОПІЛЛЯ»
  • Свято науки на відділенні економіки та туризму
  • «Розважались навчаючись»
  • «Дні професійного зростання»
  • «Як студенти відділення економіки та туризму вшановували пам'ять Шевченка »
  • «Ми – проти торгівлі людьми!»
  • «Випуск - 2015»
  • «Остання пара у туристів»
  • Студенти ознайомились з експонатами музею політичних в’язнів
  • Студенти побували на літературних читаннях «Трагічний сміхотворець Остап Вишня»
  • «HELLO, HALLOWEEN!» кажуть туристи
  • Проблеми людства обговорили студенти-туристи із соціальним педагогом
  • Можливості продовжувати навчання та працювати за кордоном для студентів спеціальності «Туристичне обслуговування»
  • Гайда на сплав по Дністру!
  • Пізнавальний проект «Разом проти торгівлі людьми» організовано для студентів спеціальності «Туристичне обслуговування»
  • Подорож до чарівних Карпат студентів спеціальностей «Економіка підприємства» та «Фінанси і кредит»
  • Оглядова екскурсія по Тернополю для першокурсників
  • «Туристичне обслуговування» відсвяткувало тиждень відділення
  • Студенти спеціальності «Туристичне обслуговування» взяли участь в екологічній акції «Ектолока»
  • Майстер – клас від туристів
  • Життя—це подорож!
  • Формування професійних вмінь та навичок
  • Світ навколо нас
  • THE WEEK OF FOREIGN LANGUAGES
  • Туристи фінішували!
  • Наше місто - мрія туриста
  • На старт, увага, марш, туристи!
  • Ви ще не успішні? Тоді ми йдемо до вас!
  • II етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед студентів професії "Офіціант"
  • Час професіонала
  • Участь відділу ПТО у ПрофFest…
  • Остання пара у туристів
  • Як туристи професійне свято відгуляли
  • Конкурси на звання кращих у сфері
  • Туристичні ключі успіху
  • Формування професійних вмінь та навичок з організації музейної справи
  • Запрошуємо на тиждень спеціальності "ТУРИСТИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"
  • Коментарі: