Події

News image

Із глибини ресторанного бізнесу: «Вступ до

Пивоварна ресторація «Ковчег» - унікальний  заклад ресторанного господарства ... Детальніше...

Оголошення

News image

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ПРО СА

Президент України Петро Порошенко своїм указом увів у дію рішення РНБО від 28 ... Детальніше...

Циклова комісія фізико-математичних дисцплін

 

Циклова комісія фізико-математичних дисциплін створена в результаті реорганізації циклової комісії природничо-математичних дисциплін на дві комісії: фізико-математичних і природничих дисциплін.

 

Якісний та кількісний склад викладачів, що забезпечують навчально-виховний процес:

1) Бабюк М.П. – кандидат фізико-математичних наук, викладач вищої категорії, викладач-методист;

2) Безух Т.В. – викладач вищої категорії, старший викладач;

3) Гандзій Р.Я. – викладач вищої категорії, старший викладач;

4) Іванюк Л.І. – викладач вищої категорії, викладач-методист;

5) Кузів І.С. – викладач вищої категорії, старший викладач;

6) Пелішко О.І. – викладач вищої категорії, старший викладач;

7) Стефурак Н.А. – голова циклової комісії, кандидат фізико-математичних наук, викладач вищої категорії;

8) Чорноока Л.М. – викладач I категорії;

9) Рапіта Н.М. – викладач, спеціаліст;

 

Викладачі циклової комісії забезпечують викладання дисциплін циклів:

загальноосвітньої підготовки:

(математика, фізика, астрономія);

математичної та природничо-наукової підготовки

(математичний аналіз, лінійна алгебра та аналітична геометрія, теорія ймовірностей і математична статистика, диференціальні рівняння, дискретна математика, теорія алгоритмів, математичні методи дослідження операцій);

професійної та практичної підготовки

(електротехніка та основи електроніки);

фундаментальної підготовки

(вища математика).

 

Ми зосередили свою діяльність над вирішенням такої навчально-методичної проблеми:

Формування математичної грамотності і культури як запорука виховання висококваліфікованого та конкурентно спроможного фахівця.

В її контексті робота викладачів циклової комісії буде спрямована на вирішення наступних завдань:

1. Ефективне використання сучасних педагогічних та інформаційних технологій у навчальному процесі;
2. Вдосконалення та наповнення навчально-методичних комплексів дисциплін та матеріально-технічної бази спеціалізованих кабінетів;
3. Підвищення педагогічної майстерності викладачів через:

-      використання та поширення у навчальному процесі кращого педагогічного досвіду викладачів коледжу та викладачів інших навчальних закладів;

-       процес професійної самоосвіти та самовиховання;

4. Якісна робота з обдарованими студентами через їх залучення до роботи у проблемних групах, гуртках, секціях, до написання наукової роботи, участі в олімпіадах, конференціях, семінарах.

Коментарі: