Події

News image

ОСВІТНІЙ ТУР У ПОЛЬЩУ

У період з 15 по 17 листопада 2017 року студенти Галицького коледжу імені В’я... Детальніше...

Оголошення

News image

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ПРО СА

Президент України Петро Порошенко своїм указом увів у дію рішення РНБО від 28 ... Детальніше...

5.05160203 - Моделювання та конструювання промислових виробів

Спеціальність: 5.05160203 «Моделювання та конструювання промислових виробів»
Галузь знань: 0516 «Текстильна та легка промисловість»
Кваліфікація: модельєр-конструктор
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
Денна форма навчання:

  • 3 роки 10 місяців – на базі повної середньої освіти (11 класів);
  • 2 роки 10 місяців роки – на базі базової середньої освіти (9 класів);
  • 1 рік 10 місяців – на базі професійно-технічної освіти.
  •  

    Спеціальність «Моделювання та конструювання промислових виробів» дуже цікава пропозиція для майбутніх дизайнерів одягу.

    Сьогодні на ринку легкої промисловості потрібні фахівці високого класу, які об'єднують в собі теоретичні та практичні знання в галузі дизайну одягу.

    Призначення фахівця модельєра-констуктора:

  • Враховуючи нові тенденції моди, інновації в технології та конструкторському вирішенні моделей одягу, розробляє ескізи моделей одягу, проектує конструкції різних видів крою та асортименту, розробляє конструкторську документацію.
  • Використовуючи різні методики конструювання, застосовуючи обчислювальну техніку і компʼютерну графіку, різні прийоми технічного моделювання, будує і розраховує конструкції виробів, перетворює їх в обʼємну форму моделі, враховує розподіл норм сировини на модель, вибирає оптимальні технологічні методи обробки виробів.
  • Модельєр-конструктор вміє користуватися технічною документацію, спеціальною літературою, сучасною компʼютерною технікою; здійснює вибір обладнання, необхідне для виготовлення моделі, що проектується.
  • Спираючись на наукові дослідження, досвід передових підприємств і зарубіжних фірм, враховуючи напрямок моди, організовує виробничий процес моделюючих ділянок, впроваджує новий напрямок моди, конструювання, технології.
  • Володіє методами впливу на поведінку людини та створює нормальний морально-психологічний клімат у колективі.
  • В процесі навчання студенти отримують знання з дисциплін за професійним спрямуванням:

  • основи конструювання виробів;
  • моделювання одягу;
  • художнє проектування виробів;
  • основи технології виробів;
  • устаткування для виготовлення виробів;
  • матеріалознавство;
  • основи стандартизації та управління якістю продукції.
  • Протягом навчання студенти творчо опановують дисципліни художньо-мистецького напрямку, а саме - рисунок, живопис, основи композиції, історія костюму.

    Комп’ютерна підготовка студента базується на оволодінні знаннями з основ інформатики і комп’ютерної техніки, комп’ютерної графіки та дизайну, основ систем автоматизованого проектування одягу на виробництві.

    Практичне навчання включає три види практики: навчальну, технологічну та переддипломну.

    Навчальна практика проводиться на базі навчальних лабораторій коледжу шляхом виконання практичних робіт із спеціальності.

    Технологічна практика готує студента до роботи на підприємстві, знайомить з роботою конструктора, дизайнера, стиліста швейного підприємства чи ательє, надає можливість зібрати матеріал для виконання курсових проектів.

    Переддипломна практика на четвертому курсі проводиться на виробництві. Мета даного виду практики – підготовка матеріалів для виконання дипломного проекту та виготовлення дипломної авторської чи промислової колекції.

    Навчання завершується державною атестацією, яка включає написання та захист дипломного проекту і виготовлення авторської чи промислової колекції.

    Фахівець може займати первинні посади згідно з штатним розкладом підприємств:

  • Модельєр-конструктор;
  • Конструктор;
  • Конфекціонер експериментального цеху;
  • Контролер матеріалів, виробів та лекал;
  • Технік з технічного розмноження лекал;
  • Закрійник (на роботах високої кваліфікації);
  • Майстер виробничого навчання, педагог з професійного навчання.
  •  

     

    Події:

     

     

    Коментарі: