Оголошення

Події

News image

Студенти-дизайнери зустрілися з іменитим х

15 квітня в рамках тижня "Дні науки 2019" відбулася зустріч студентів відділення... Детальніше...

Дозвілля

  • Спорт

    Головною метою діяльності спортивних секцій у коледжі є залучення студентів і викладачів до фізичної культури, спорту, оздоровлення та популяризація здорового способу життя.

    Основним завданнями є:

    • Створення відповідних умов та можливостей для задоволення різнобічних інтересів студентів, працівників коледжу та інших осіб у сфері фізичної культури і спорту.
    • Формування всебічно розвиненої особистості  засобами фізичної культури та спорту.
    • Забезпечення виконання комплексних і цільових програм з питань фізкультурно-реабілітаційної та спортивної роботи у навчально-виховній сфері.
    • Пропаганда здорового способу життя, розвиток фізичної культури та спорту в системі навчання,  відпочинку студенті та працівників.
    • Організація й проведення масових фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів.
    • Проведення роботи щодо спортивного вдосконалення студентів, підготовки та відрядження  команд коледжу на змагання різного рівня.

    На базі навчального закладу працюють такі спортивні секції:

  • Гуртки

     

     

     

    Мета діяльності гуртків художньо-естетичного спрямування полягає в тому, щоб у процесі сприймання, інтерпретації творів мистецтва і практичної художньо-творчої діяльності формувати у студентів особистісно-ціннісне ставлення до дійсності та мистецтва, розвивати естетичну свідомість, загальнокультурну і художню компетентність, здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні.

    Загальна мета конкретизується в основних завданнях, що інтегрують навчальні, виховні й розвиваючі аспекти:

    • збагачення емоційно-естетичного досвіду, формування культури почуттів, розвиток загальних та художніх здібностей, художньо-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості;
    • виховання у студентів естетичного ставлення до дійсності та мистецтва, світоглядних уявлень і ціннісних художніх орієнтацій, розуміння студентами зв'язків мистецтва з природним і предметним середовищем, життєдіяльністю людини, зокрема сучасною технікою, засобами масової інформації:
    • виховання здатності сприймати та інтерпретувати художні твори, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи свої думки та оцінки;розширення і збагачення художньо-естетичного досвіду, опанування художніми вміннями та навичками в практичній діяльності, формування художньої компетентності — здатності керуватися набутими художніми знаннями та вміннями, готовність використовувати отриманий досвід у самостійній діяльності згідно з універсальними загальнолюдськими естетичними цінностями та власними духовно-світоглядними позиціями;
    • формування системи знань та уявлень про сутність, види та жанри мистецтва, особливості художньо-образної мови мистецтв — музичного, візуального, хореографічного, театрального, екранного;
    • виховання художніх інтересів, смаків, морально-естетичних ідеалів, потреб у художньо-творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні відповідно до індивідуальних можливостей та вікових етапів розвитку, формування навичок художньої самоосвіти та самовиховання.

    На базі навчального закладу працюють такі гуртки:

    • народний театр "Багато галасу" (керівник Складан І.Б.)
    • тріо "Ліра" (керівник Мищій В.В.)
    • вокальний ансамбль "Співаночка" (керівник. Мищій В.В.)
    • танцювальні гурти "Вояж" та "Терноцвіт" (керівник Рябущиць В.В.)
    • гурток військово-патріотичного спрямування (керівник Олещук О.Б.)
    • гурток читців-декламаторів "Рідне слово" (керівник Парило О.О.)

     

    Електронне портфоліо керівника вокального гуртка Мищій В.В.

  • Театр "БАГАТО ГАЛАСУ"
  • Студентська студія "Театр моди"
  • Літературна творчість
  • Поїздки

    К.Д. Ушинський підкреслював, що чудовий краєвид має такий великий виховний вплив на розвиток молодої душі, з яким важко змагатися впливові педагога, що день, проведений дитиною серед гаїв і полів, вартий багатьох тижнів, проведених па навчальній лаві. Саме тому, організація та проведення екскурсій, поїздок є важливим напрямком навчально – виховного процесу в коледжі.

    Подорожі цінні тим, що на відміну від занять в аудиторіях студенти можуть сприймати природу безпосередньо різними органами чуттів. Студенти бачать об'єкти в природному середовищі, спостерігають взаємозв'язок рослин і ґрунту, тварин і рослин.

    Даний вид роботи, що активно реалізується в коледжі, спрямований на:

    • задоволення пізнавальних потреб, розширення  кругозору студентів;
    • фізичний та інтелектуальний розвиток студентів;
    • виховання таких якостей особистості, як уважність, спостережливість, кмітливість, інтерес та любов до природи, уміння бачити і розуміти прекрасне;
    • вироблення практичних навичок орієнтування в просторі;
    • розвиток уміння бачити те, що раніше відбувалося поза їх увагою тощо.

    До проведення екскурсій, поїздок ставляться такі вимоги:

    • чітко визначити навчальну, виховну і розвиваючу мету;
    • при виборі місця проведення екскурсії врахувати естетичну значимість об’єктів, з якими будуть знайомитися студенти;
    • психологічно налаштувати студентів;
    • продумати групові та індивідуальні завдання, що включатимуть елементи спостережень, досліджень та практичної роботи;
    • проводити дидактичні ігри;
    • звертати увагу на проблеми екології та шукати шляхи вирішення природоохоронних проблем;
    • зібрати екскурсійний матеріал; зробити схеми, ескізи; сфотографувати об’єкти; оформити звіт у вигляді творчих письмових робіт, гербарію, малюнків, альбомів тощо.